reklama

Skrytým pohľadom

Váhavo som uprel zrak. Ale to, že som sa do nich pozrel stálo za to. Tie krásne oči prezrádzali veľmi veľa. Už prvýkrát. Boli úsmevné. No normálne sa smiali. Akoby som rozprával nejaký vtip. Pomaly som si už ani nebol istý, či náhodou nemám niečo na hlave, alebo že mi možno zostala čokoláda na brade či ústach. U mňa je bežné, že sa takto zašpiním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Každopádne, nemusel by som ani vidieť jej ústa a už tie očí prezrádzali veľa. A to bol iba začiatok. V tých očiach je vidno všetko. Absolútne všetko. Vždy keď sa do nich zahľadím, tak tam vidím mnoho krásneho, milého a tajuplného, avšak niekedy aj to, čo prináša slzy do očí. Tie oči mi spočiatku rozpávali o tom, ako sú rady, že sa môžu s niekým porozprávať. Najradšej by zo seba vyhrkli všetko, ale to by nebolo ono. A tak rozprávali a rozprávali, až sa dostali do stavu, kedy sa zavreli. Nie preto, žeby sa nechceli rozprávať, ale preto, že sa v nich zrazu zračilo niečo, čo ich zastavilo v tom aby pokračovali, To som zazrel. Aj napriek tomu, že sa chceli skrývať pod viečkami a viac nepovedať ani slovo. Aj napriek tomu som neustále hľadel na zatvorené očká a čakal kedy sa otvoria a povedia mi to co ich trapi. A tak sa aj stalo. Po dlhej chvíli sa otvorili. A boli plné sĺz a smútku. Smútku nad tým, že konečne našli druhý par očiek, ktoré do nich vidia a vedia čo sa v nich odohráva avšak prišli trochu neskoro. Tie očká sa totiž zahľadeli, už o niečo skôr. A trochu iným smerom.e len škoda, ze tie očká nevedia, že vidím čo v nich je.

Keď si to tie očká teraz čitajú, tak už vedia, že viem:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • Tvoje oči sú pravdivé. Nikdy neklamú, ale naopak prezrádzajú mi všetky Tvoje myšlienky.

  • Tvoje oči sú tie, ktoré sa vedia smiať vo chvíli, kedy sú spokojné a štastné a plačú vtedy, keď sa trápia alebo keď nevedia povedať NIE. Neviem prečo, ale Tvoje očká sa boja postaviť k múru a povedať BU, aby sa ten múr pohol iným smerom a cesta ostala voľná.

  • Tvoje oči vždy prezrádzajú to čo sa Ti páči a čo nie.

  • Tvoje oči sa vedia vášnivo milovať a sú plné nehy.

  • Tvoje oči sú tie, ktoré nevedia byť samé. Vždy potrebujú niečo, čomu sa môžu venovať.

  • Tvoje oči sú neskutočne citlivé, a preto by nikdy nemali byť ranené, ale naopak, mali by byť rozmaznávané.

Aj napriek tomu, že sa Tvoje očká nevedia vždy rozhodnúť, som neskutočne rád, že mi je umožnené sa do nich pozerať.

Michal Jasik

Michal Jasik

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Moje pocitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu