reklama

Navždy uväznený v spleti myšlienok.

Hľadám. Ešte stále hľadám miesto kam si uložiť všetky tie krásne chvíle, všetky tie spomienky, všetky slová a všetky obrázky, ktoré sa mi denno-denne mihali pred očami. Chcem si ich totiž zapamätať v plnej kráse. Tak ako šli jedna po druhej, a tak ako sa každá z nich opierala vždy o tú ďalšiu. Chcem si vytvoriť priestor pre niečo, čo ma pichá ako tŕnie ruží vždy, keď si na to spomeniem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Je divné, že krásne spomienky vedia byť štipľavé ako paprika, pichľavé ako tŕnie, horúce ako rozpálená platnička. Je to tak. Spomienky sa stávajú takými vždy, keď už ďalej nemôžeš dúfať v to, že by mohli pokračovať aj naďalej v takom nádhernom tempe. Nádherné chvíle strávené po boku osôbky, ktorú si vôbec nepoznal. Chvíle, kedy ti pri prvom dotyku behal mráz po chrbte a tvoje ruky sa triasli, akoby mali ťahať paličku z veľkej pyramídy, ktorá v sebe ukrýva všetky tajomstvá, a ktorá spadne, ak tú paličku nepotiahneš s citom a ľahkosťou. Práve tie okamihy, kedy sa úsmev na perách opätoval aj z druhej strany. Iba tie momenty, kedy sa dvaja dokázali dohovoriť aj bez slov. Tie minútky strávené spolu v náručí, kedy kvapky dažďa dopadali na kapotu auta a dotvárali už aj tak úžasnú atmosféru. Sekundy, ktoré delili šťastné pohľady, a ktoré vždy ubiehali neskutočne rýchlo v blízkosti tej osoby. Myšlienky, ktoré prichádzali možno v nesprávnej chvíli, ale boli vyslovené s absolútnou úprimnosťou. Tak takéto spomienky by som si chcel uložiť na miesto, kde budú vždy poruke. Vždy, keď mi bude ťažko. Vždy, keď ma sklamú zmysly a budem potrebovať harmóniu. A preto, ak niekto tuší, kde sa takéto miesto nachádza, MUSÍ mi to dať okamžite vedieť. Inak stratím množstvo najkrajších momentov v mojom živote.

Michal Jasik

Michal Jasik

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Moje pocitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu