reklama

Skrytá vášeň

„...ale Miro, poviem ti, dnes som taký zničený, že absolútne netuším, čo malo byť v tej faktúre...“, pozeral som na vchodové dvere nášho domu, kde bol nalepený papierik: „Dnes sa zahráme hru. :-* Hľadaj na zrkadle.“ „...budem končiť Miro. Pozdravuj Helenku. Čau.“ Strhol som papierik z dverí a vošiel dovnútra. Na zrkadle v chodbičke bola na skle otlačená pusa a rúžom pripísané: „Skús to v kúpeľni“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Zhodil som zo seba kabát a tašku som položil na botník. Celý šťastný a nedočkavý som došiel do kúpeľne. Všade boli pozapaľované sviečky a vírivka bola napustená horúcou vodou. Cítil som tú nádhernú vôňu medu z oleja vo vode. Opäť som si našiel papierik prilepený na obkladačkách: „Dopraj si kúpeľ a potom to skús na poschodí.“ Táto hra sa mi začínala páčiť. Vo vani som strávil možno 15 minút. Bol som už riadne nažhavený. Vyliezol som z vane, zabalil sa do pripraveného bieleho županu. Bol navoňaný Alexinou najlepšou voňavkou. Vždy zbožnujem, keď je ňou navoňaná. Zamieril som teda k schodom a na zábradlí boli poprilepované papieriky: „--> --> -->“, a na poslednom písalo: „Najprv sa pozri do obývačky.“ Na stole v obývačke boli pripravené jahody a šľahačka. Hneď vedľa bol ďalší papierik na ktorom písalo: „.. v našom kráľovstve :-*“ So šibalským úsmevom na perách som schytil misku a šľahačku. Utekal som k dverám od našej spálne. Keď som ich otvoril, bol som očarený. Alex ležala v nádhernej bielej košieľke a sexi čiernom spodnom prádielku. Ani som poriadne nevnímal to prítmie a nespočetné množstvo sviečok. Úplne úžasná atmosféra. Pomaly som sa priplazil k Alex. Usmievala sa na mňa. Nerozprávali sme. Vášnivo som ju pobozkal. Cítil som neskutočnú silu a chuť. Jej pery sa vždy nežne dotýkali mojich. Oblízala mi ich jazykom a jemne si do nich zakusla. Chcel som pokračovať, ale zastavila ma. Nasadila mi na oči šatku a ruky zviazala za chrbát opaskom, ktorý šikovne vytiahla z môjho župana. Neprotestoval som. Položil som sa do perín. Čakal. Po malej chvíli som cítil jej dych na mojej hrudi. Bozkávala ma po celom tele. Nenechala ani jedno miestočko bez dotyku. Cítil som ako mi pomaly začína vrieť krv žilách. Dobre vedela čo robí. Chcel som ju hľadať pohľadom, no šatka mi v tom bránila, chcel som ju chytiť rukami, no tie boli zviazané. Odoprela mi dva z piatich zmyslov a tým posilnila zvyšné tri. Počul som každý bozk, cítil som vôňu jej tela dokonale. Dala mi do úst pripravené jahody. Takú chuť jahôd som ešte nikdy nezažil. Opäť ma vášniva začala bozkávať a ja som cítil, že som v maximálnej extáze. Túžil som ju už vidieť, túžil som ju chytiť do rúk. Akoby vedela načo myslím. Rozviazala mi ruky. Šatku som si ešte nechal. Silno som ju objal a prehodil si ju na chrbát. Vtedy som si dal dole šatku a s iskrami v očiach som sa na ňu zadíval. Usmial som sa na ňu. Vedela, že som v úplnom vytržení. Naše telá sa popreplietali a splynuli v jedno. Po nádhernom milovaní sme zostali v objatí a obaja sladko zaspali. Ani nie o týždeň sme si to zopakovali opäť, ale v opačnom garde.

Michal Jasik

Michal Jasik

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Moje pocitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu